Regital Lash: serum pobudzające wzrost rzęs & brwi


Hej kochane! :-)

Dziś chciałabym zaprezentować Wam serum do rzęs i brwi REGITAL LASH. Produkt dostępny jest tutaj: DIAGNOSIS.PL Jeśli chcecie poznać moją opinię i zobaczyć efekty stosowania odżywki - czytajcie dalej :-)


Opakowanie

Serum Regital Lash zamknięte jest w małym, skromnym opakowaniu o pojemności 3ml. Taka ilość powinna według producenta starczyć na 6 tygodni i jak najbardziej to potwierdzam - aktualnie jestem na końcówce 6 tygodnia i jeszcze trochę produktu znajduje się w środku. :-) Aplikacja serum jest dziecinnie prosta - cieniutkim pędzelkiem nakładamy produkt raz dziennie na górną linię rzęs (dosłownie jak eyeliner) lub na brwi. Ja stosowałam wyłącznie na swoje rzęsy, które z natury mam krótkie i jasne.



Skład

Przede wszystkim - odżywka nie posiada w swoim składzie BIMATOPROSTU. Jest to dla mnie niezwykle ważna informacja, gdyż każda przygoda z odżywką, która zawierała ów składnik kończyła się u mnie niesamowitym zaczerwieniem oka i pieczeniem. Używając Regital Lash nie odczułam żadnych podrażnień. Pełen skład tutaj:



Działanie

Oto i najważniejszy punkt! Czy produkt jest skuteczny? Według mnie TAK. Efekty widoczne są gołym okiem. Rzęsy stały się zdecydowanie ciemniejsze i dłuższe. Niestety nie odnotowałam zagęszczenia moich rzęs, a szkoda. Na dowód moich słów zamieszczam zdjęcie przed (góra) i po (dół). Widzicie też różnice? :)


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z efektów działania Regital Lash i na pewno wrócę do jej stosowania, gdyż jest bezpieczna dla moich bardzo wrażliwych oczu. :-) 

Produkt jest dostępny w sklepie medycznym ADMED24.PL

Buziaki,

AS

Komentarze