Co zrobić z nienoszonymi ubraniami (i... zarobić)?



Kochane, na pewno wiele z Was ma problem z wiecznym brakiem miejsca w szafie. Ubrania są wszędzie, pranie nastawiane jest o wiele za często, a my i tak dokupujemy kolejną rzecz na wyprzedaży. Ja już dawno się przekonałam, że MNIEJ ZNACZY WIĘCEJ - zrobiłam generalny porządek w szafie, pozbyłam się nieużywanej części ubrań a przy okazji trochę na niej zarobiłam. Zaprezentuję Wam kilka swoich pomysłów, co zrobić z nienoszonymi używanymi jak i nowymi ubraniami, oraz tym samym odświeżyć swoją szafę. :-)


1. SPRZEDAŻ UBRAŃ NA OLX

www.olx.com

Ze swojego doświadczenia mogę stwierdzić, że w najszybszym czasie udaje mi się sprzedać zbędną rzecz na portalu OLX. Wystawienie oferty na OLX jest darmowe, co tym bardziej zachęca do skorzystania. To Ty ustalasz czy chcesz, by ktoś odebrał od Ciebie rzecz osobiście, czy decydujesz się jednak na wysyłkę pocztą. Pamiętaj jednak o złotych zasadach! Nigdy nie umawiaj się na odbiór w odludne miejsce (i najlepiej weź ze sobą koleżankę), a po drugie nigdy nie wysyłaj paczki bez wcześniejszego otrzymania zapłaty na konto (chyba że decydujesz się na opcję za pobraniem).

2. SPRZEDAŻ UBRAŃ NA GRUPACH FACEBOOK'OWYCH

Na Facebook'u istnieje wiele grup sprzedażowych, gdzie możesz wstawić post, że chcesz coś sprzedać lub kupić :-) Przykładowo są to grupy SUKIENKI sprzedam/kupię oraz Szafeczka; wszystko na sprzedaż.Wstawianie postów jest oczywiście darmowe, szczegóły (cenę, koszty wysyłki) ustalasz indywidualnie z potencjalną klientką na Messengerze.

3. SPRZEDAŻ UBRAŃ NA VINTED/SZAFA.PL

www.vinted.pl

www.szafa.pl

Bardzo podobne zasady jak w przypadku OLX, oba portale są bezpłatne. :-) Ponadto, możemy
wypić poranną kawę przeglądając tematy na forum lub podpatrzeć trochę pomysłów na stylizację. :) Przyjemna atmosfera, podstawą efektywnej sprzedaży ubrań są przede wszystkim ładne zdjęcia - ubrania czyste i wyprasowane, najlepiej na białym tle.

4. SPRZEDAŻ UBRAŃ W LOKALNYCH KOMISACH ODZIEŻOWYCH

Czasami zdarzają się komisy odzieżowe, którym możesz powierzyć swoje ubrania do dalszej sprzedaży i otrzymać sensowną kwotę, dzieląc się przy tym z nimi określonym procentem od zysku. Zaletą jest zaoszczędzony czas na wystawianie aukcji i fotografowaniu ubrań.


Oczywiście są także inne miejsca np. Babki Targ i portale jak Allegro, Sprzedajemy itp. jednak ja Wam opisałam te, z których sama korzystam i wiem, że są sprawdzone. :-) Swojego czasu sprzedawałam również na Allegro, jednak teraz nie ma to dla mnie większego sensu, gdyż wystawianie ofert kosztuje, bez względu czy się sprzeda daną rzecz czy nie.
Jeśli macie jakieś inne pomysły, chętnie poczytam Wasze komentarze :-)

Pięknego dnia,

XOXO

Komentarze

Popularne posty