LOVE YOUR BODY 100% NATURALNY PEELING KAWOWY


Cześć kochane! :-)

Ostatnio dzięki uprzejmości pani Kamili miałam okazję przetestować peeling kawowy marki LOVE YOUR BODY i to był strzał w dziesiątkę - jestem nim oczarowana! <3 Jeśli chcecie wiedzieć dlaczego, zapraszam do dalszego czytania :-)



Opakowanie

Opakowanie to śliczna papierowa torebka, kojarząca się jak najbardziej z ekologią i dbaniem o naturalne środowisko. Otwiera się na zatrzask strunowy - bardzo wygodne i przydatne, umożliwiające ponowne zamknięcie bez straty jakości produktu. Kolorystyka etykiety schludna, estetyczna, cukierowa. Bardzo mi się podoba :-)


Zapach

Produkt dostępny jest w trzech wersjach zapachowych: słodki kokos, aromatyczna kawa oraz soczysta truskawka. Ja wybrałam oczywiście KAWĘ i jestem po prostu zaczarowana tym zapachem :-) Jest przepiękny, wyrazisty, pobudzający. Z wielką ciekawością zastanawiam się, czy pozostałe warianty pachną tak znakomicie. Dajcie znać, jeśli mieliście okazję testować kokos lub truskawkę. :-)


Skład

Produkt wyróżnia się bardzo naturalnym składem. Na potwierdzenie tych słów wstawiam zdjęcie etykiety: znajdziemy tutaj m.in. ziarna kawy robusta, olej macadamia i arganowy, kakao.
PRODUKT NIE ZAWIERA SLS, SLES, PARABENÓW, BARWNIKÓW, KONSERWANTÓW! :-)
Jak dla mnie to ogromny plus, staram się używać wyłącznie naturalnych kosmetyków :-)



Działanie

Peeling nakłada się na zwilżone ciało. Grube, duże ziarenka idealnie nadają się do ścierania martwego naskórka. Masaż tym peelingiem to prawdziwa przyjemność :-) Po jego wykonaniu należy zostawić produkt na ciele na 5-10 minut. Przyrzekam, warto czekać na takie efekty! Już podczas spłukiwania czuć, że nasze ciało jest niesamowicie gładkie i miękkie. Po takim zabiegu czuję się naprawdę jak bogini, a efekty są bardzo widoczne. Produkt jest także bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość do jego aplikacji. :-)



Moja ocena: 10000/10
Jestem zachwycona i na pewno będę wracała do tego produktu :-)

A czy Wy znacie markę LOVE YOUR BODY?


Buziaki,

AS



Komentarze

Popularne posty